poniedziałek, 16 czerwca 2014

Morskie opowieści cz.4 / Sea stories part 4

Witajcie! 
Dziś kolejna odsłona tej serii. Tym razem bransoletka frywolitkowa z koralikami, taka podwójna Lily :) kordonek Kaja i Muza, białe i czerwone koraliki. Brakuje tylko zawieszki z kotwicą, ale nie posiadam...



I znana już broszka Zuzia w specyficznej kolorystyce. Granatowa Kaja i sutasz jak widać. Broszka właściwie broszką dopiero się stanie gdyż nie miałam zapięcia (chyba czas na jakieś zamówienie...) ale nie chciałam czekać ;)


Pozdrawiam wszystkich! Oby pogoda Wam sprzyjała!

Hello! Today I have another part of my collection. Bracelet "double Lily" pattern is made of Kaja and Muza threads with white and red beads. Only anchor charm is missing but I don't have one...

The second thing is well-known Zuzia brooch in special colors. Actually navy blue brooch is not a brooch yet because I dont't have suitable base - maybe it's time for some shopping ;) - but I didn't want to wait with showing it :)))

Have a nice week! I hope you have nice weather!

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wygląda ta biżuteria w marynarskich kolorach. Podoba mi się szczególnie bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się prezentuje biżuteria w marynarskich kolorach, bransoletka szczególnie mi się podoba, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te Twoje morskie opowieści :) Bardzo pomysłowo rozwiązane końcówki bransoletki :) A broszka wyszła hipnotycznie - patrząc na nią można wpaść w trans :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twoje łączenie technik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się u Ciebie spodobało. Piękne prace, a to połączenie frywolitki i sutaszu super :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!