sobota, 21 czerwca 2014

Pudełeczka / Gift boxes

Witajcie!
Dziś coś nietypowego dla mnie czyli papier. Nie pociąga mnie scrapbooking, choć lubię oglądać prace innych, ale kiedy dotarłam do wzorów na prezentowe pudełeczka wiedziałam, że bardzo chcę takie zrobić. Wzory znalazłam na manualni.pl (klik). Zrobiłam 3 pudełka, ale pokażę na razie te dwa bo trzecie wymaga udoskonalenia ;-)
Pierwsze jest bardzo efektowne, ale przyznaję, że sporo z nim zachodu...



Drugie, w kształcie gwiazdki, też prezentuje się ciekawie choć jest "delikatniejsze", łatwiej się otwiera



Zdjęcia nie są szałowe, pewnie byłoby lepiej gdyby był większy kontrast pudełka i tła. Oba opakowania są z tego samego papieru wizytówkowego w kolorze ecru, który ma piękną fakturę. Trochę ciężko odrysować na nim wzór (odrysowywałam go przez szybę) ale teraz zdobyłam czarną kalkę więc powinno być łatwiej :-)
Gwiazdkowe pudełeczko poszło już w świat razem z prezentem, który pokażę następnym razem.

Jestem teraz na urlopie. Czas leci szybko ale tworzyć mi się jakoś nie chce. Dziś wyjeżdżam więc nie wiem kiedy uda mi się napisać następnego posta (choć liczę na to, że pojawi się niebawem). Trzymajcie się ciepło i do następnego razu! :*

Hello! Today I have something unusual - paper gift boxes. I'm not interested in scrapbooking but when I found this course on manualni.pl, I knew that I want to have some. I made 3 but third needs some lifting :)
First is very attractive but also laborious.
Second, star-shape box looks interesting but it's more delicate and open easly.
Photos aren't good, maybe because boxes and background have similar colors. Both boxes are made of the same ecru paper with beautiful facture. Star box was given with a gift, which I'll show next time.
I'm on holiday now. I don't make my craft, I'm not in a mood. Have a nice time!

1 komentarz:

  1. Rzeczywiście fajne te pudełka :) Bardzo ładnie Ci wyszły, zwłaszcza to pierwsze mi się podoba :)
    Byłam już kiedyś na tej stronie, ale potem zapomniałam jak się tam dostałam, dlatego dzięki za przypomnienie :) Przyjemnego urlopu życzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!