środa, 10 września 2014

Oszalałam / I got mad

Witajcie,
najprawdopodobniej znowu mi odbiło bo działam w klimacie świąt bożego narodzenia. Wszystko dlatego, że zachciało mi się czegoś nowego i padło na haft matematyczny, który od dawna podziwiałam. A że nie lubię robić "sztuki dla sztuki" padło na świąteczne kartki - małe, proste i za kilka miesięcy nadarzy się okazja, żeby się ich pozbyć ;-) 

Hafty Polskie - Twórcze Inspiracje 1/2012

Hafty Polskie - Twórcze Inspiracje 1/2012

mojeperelki.blogspot.com/search/label/Haft%20matematyczny

Hafty Polskie - Twórcze Inspiracje 1/2012

mojeperelki.blogspot.com/search/label/Haft%20matematyczny


kawa80.blogspot.com/2011/12/haft-matematyczny-wzor-choinka.html

jak widać bardzo spodobał mi się ten wzór ;-)

Hafty Polskie - Twórcze Inspiracje 1/2012

Jak widać nie są to jeszcze gotowe kartki, nawet jeszcze nie przycięłam, ale na to też przyjdzie czas :-) spodobało mi się takie "haftowanie", choć nie widzę dla niego zbyt wielu praktycznych zastosowań, może Wy znacie? :) 
Wypróbowałam różne nici - rozdzieloną mulinę, Kaję, złote i srebrne nici - naprawdę jest się czym bawić. Zobaczymy czy coś jeszcze powstanie, na razie się nasyciłam. 
Nie planuję na razie kontynuować tematyki świątecznej, od następnego posta wrócę do zwykłej tematyki ;-)
Pozdrawiam!

Hello! I'm probably mad, because I did some christmas things. It's all because I wanted to try something new so I choose mathematical (?) embroidery, which I had been admired for a long time. But I don't like doing things only to do it, so I decided to make some christmas cards - small, easy and it'll be good oportunity to rid them for some time ;-)
As you see they're not ready cards yet, it'll be a proper time to finish them :-) I enjoyed this kind of embroidiery, though I can't find a lot of use for it, maybe you know? :)
I tried on various kinds of threads - it's really great fun. We'll see if I'll make some more embroideries, now I'm full.
I'm not going to continue christmas theme, next time I'll come back to my ordinary subjects ;-)
Greetings!

5 komentarzy:

  1. wow...podziwiam...dla mnie i haft i "matematyczny" brzmi obco hahah
    dlatego zawsze podziwiam tego typu prace...podzielam sympatię do tej choinki co ją kilka razy wyhaftowałaś :P
    nie oszalałaś...całkiem dobry pomysł, by coś juz teraz świątecznego na spokojnie porobić :P żeby się wyrobić haha
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie Ci wyszło. Może też kiedyś spróbuję. A tematykę świąteczną już widziałam na innych blogach, więc spokojnie nie oszalałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie zwariowałaś, myślalam, ze to ja, bo kompletuję produkty do malowania bombek.No ale w zeszłym roku wszystko było na ostatnią chwilę.
    Piękne;)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne prace...

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się choinka! Takie karteczki to super pomysł na świąteczne życzenia...tym bardziej, że zrobione ręcznie...od serca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow:) ładnie naprodukowałś tych hafcików:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!