niedziela, 17 marca 2013

Zwykłe zwyklaki

Pracująca niedziela, co za podłość :/ zaprawdę powiadam Wam - zanim następnym razem pójdziecie na niedzielne zakupy/fryzjera/obiad w restauracji lub do dowolnej innej instytucji czynnej w ten dzień z własnej woli (oprócz kościoła ;D) pomyślcie choć przez chwilę o nieszczęsnych ludziach, którzy spędzają ten dzień w pracy. Nie twierdzę, że to jest robienie komuś krzywdy, ale miejmy trochę empatii i przynajmniej nie bądźmy tego dnia "upierdliwym klientem". Ktoś powie "nie pasuje to zmień pracę" ale myślący ludzie wiedzą, że ciężko o pracę, nawet byle jaką, i nie każdy może pozwolić sobie na wybrzydzanie.

Po tym moralnym wstępie przejdę wreszcie do sedna - oto kilka "zwyklaków" czyli prostych, mało ambitnych projektów, które nierzadko budzą większy podziw niż misternie tkana frywolitkowa koronka :/

Pierwsze to drewniane koraliki na rzemieniu. Lubię ten wzór - prosty styl i takie "eko" materiały :)



A te powstały z odpadków (tzn. tych metalowych kółeczek), które przyniosłam z pracy :) nie mogłam pozwolić, żeby zmarnowało się coś, co ma szansę zostać biżuterią ;)


 A to jest realizacja pomysłu M., która opowiedziała mi ostatnio jakie by chciała mieć kolczyki. Miałam wizję na trochę szlachetniejsze materiały, ale nie miałam ich w zasięgu więc ucieleśniłam wizję M. z tego co miałam :) mam nadzieję, że tak to miało wyglądać


Wybaczcie mi to moje marudzenie. Od dość dawna zastanawiam się, czy nie powinnam założyć drugiego bloga poświęconego moim przemyśleniom. Często mam różne dziwne myśli, dużo razy słyszałam, że powinnam napisać książkę :) Sama nie wiem, czy to dobry pomysł. Ja nie czytam blogów-pamiętników, interesują mnie tylko te poświęcone konkretnym zagadnieniom. Z drugiej strony muszę się pilnować, żeby nie przelewać tego wszystkiego na tego bloga bo nie o tym on ma być.
Powiedzcie, czytacie blogi ludzi, którzy piszą o swoim życiu lub tym podobne???

10 komentarzy:

  1. nie specjalnie szukam blogów o życiu, ale lubię czytać przemyślenia w Twoim wykonaniu :) zwyklaczki piękne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dal mnie niezwykłe.Masz rację czasem z prostych form można doszukać się piękna.Piękno tkwi w prostocie.
    Jeśli chodzi o przemyślenia to mam podobnie.Lubię czytać bombonierkę-Kobieta świetnie pisze, ale aby tak przelewać myśli to trzeba być nieźle oczytanym.
    Spróbuj..warto.i podeślij link.Będę wierną czytelniczką.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przeszkadzają mi twoje przemyślenia. Chociaż typowych blogów o życiu nie czytam. Może po prostu mam za mało czasu... ja też pracuje w niedziele.. nikomu nie polecam. Zwyklaczki śliczne. Chociaż zdecydowanie wole frywolitkę bądź sutasz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki z kółek wyszły świetne. Dobrze, że nie pozwoliłaś, aby kółeczka się zmarnowały:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za. W niedzielę chodzę do kościoła i na spacer. Jeśli nie kupiłam czegoś w sobotę, to widocznie nie było mi to aż tak potrzebne i kupie to w poniedziałek. A kolczyki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są te z kółeczek! Szczerze? Jeszcze nie zdarzyło mi się zajrzeć na takiego "przemyśleniowego" bloga, chyba jednak wolę, jeśli ktoś oprócz powiedzenie czegoś od serca, pokazuje coś twórczego. A jeśli ktoś coś pokazuje, lubię, jak ma coś do powiedzenia, nie tylko parę fotek i koniec:) Dzięki temu poznaje się osobę prowadzącą bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Blogów o życiu nie czytam, ale bardzo chętnie widzę takie właśnie przemyślenia na naszych robótkowych blogoach, bo to pozwala poznać lepiej autora:)
    Kolczyki fajne, te pierwsze chyba najbardziej w moim guście, chociaż i te z kółek to bardzo ciekawy pomysł:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mi żal takich ludzi pracujących w niedzielę...
    Kolczyki piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne:) Zwłaszcza te z elementami brązu przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zwyklaki są rewelacyjne (na rzemieniu najbardziej mi się podobają). Wiesz co ja czasem czytam blogi o życiu, ale z reguły jest to przez przypadek, jak czegoś szukam :)
    Twój blog bardzo lubię czytać ;)
    A przy okazji zapraszam po wyróżnieni:
    http://evebellart.blogspot.com/2013/03/kolejne-wyroznienia-i-karteczka.html
    Pozdrwoionka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!