poniedziałek, 18 stycznia 2016

Tęczusie :) / Rainbow earrings

Witam!

Przede wszystkim bardzo dziękuję za odwiedziny, komentarze i wsparcie dla moich starań by podołać wyzwaniom :) chciałabym wytrwać ale nie robię sobie wielkich nadziei ;)

Jak już wspomniałam mam ostatnio problem z weną. Tak dokładnie to nie tylko z weną ale także z chęciami do pracy :/ nie dość, że nie mam pomysłów na nowe frywolitki czy sutasze to jeszcze nie mam ochoty powtarzać sprawdzonych lub nieco zapomnianych wzorów. W tej sytuacji jedynym ratunkiem jest ucieczka do prostszych i szybszych technik - ja postawiłam na szydełkowanie i makramę (ale o tym kiedy indziej ;)).

Pierwsze dwie pary to szydełkowe kółka podklejone z tyłu: zielone - filcem, granatowe - czarną eko-skórką; dzięki temu kółeczka są sztywne. Do tego szklane koraliki z tłuczonego szkła odzyskane ze starych kolczyków, które oprócz wrażeń wizualnych mają za zadanie dociążać lekkie szydełkowe kółeczko. Gapa ze mnie, mogłam zrobić fotkę tyłu ;-)



Druga kompozycja jest chyba trochę bardziej awangardowa ;) pierwszy raz robiłam takie szydełkowe sprężynki i spodobały mi się. To coś w sam raz dla osób, które nie są w stanie nosić nic cieżkiego ani nawet średnio-ciężkiego w uszach. No i znalazłam w miarę sensowne zastosowanie dla kordonka, który ładnie wygląda w szpulce ale zupełnie nie pasuje mi do frywolitek (co poradzę, nie podobają mi się takie pstre koronki bo ich faktura gubi się zupełnie).


Oba modele są bardzo szybkie i łatwe do zrobienia a efekty są moim zdaniem całkiem przyzwoite :-)

Raz jeszcze dziękuję za każde pozostawione słowo i serdecznie Was pozdrawiam!


Hello!

Last time I have some problems with my tatting and soutache vein so I decided to take a rest from them and do some easy and fast handmade - crochet and macramé (next time :)). 

First two pair are crochet circles with cracle-glass beads, which make them a bit heavy. Circles are sticked from behind with felt and imitation leather - it makes circles more stiff.

The last pair of earrings is novel idea - a crochet spiral. It's raelly light so good for people who don't like massive or even typical earrings :)

Thanks for all visits and comment! 
Greetings!

7 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te sprężynki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestawienie. Te koraliki z elementami wyszydełkowanymi wyglądają bardzo ciekawie.
    Szydełkowa spiralka może okazać się przebojem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne - takie wesołe :) Świetne, żeby ożywić zimowe, szaro-bure stylizacje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No i fajne takie kolorowe szydełkowce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zielony, więc pierwsze kolczyki najbardziej mi się podobają, ale i sprężynki fajnie wyglądają, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają te okrąglutkie kolczyki, szczególnie te z niebieskim! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne, takie trochę hipisowskie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!