niedziela, 10 stycznia 2016

Nauka makramy :)

Witajcie!

Żyję i mam się dobrze, nieobecność blogowa wynikła z braku weny :(

Ale mamy już nowy rok a z nim świeże pomysły i nowe wyzwania ;-) 
Ja postanowiłam powitać nowy rok blogowy podejmując się 8 już zadania Wspólnej Nauki Makramy, prowadzonej przez aishę. Tematem styczniowego zadania jest warkocz. 


A to jest moja interpretacja tematu: bransoletka przeplatana z 8 pasm. Nie wiem, czy ten splot się jakoś nazywa bo się nie znam, jeśli ktoś rozpoznaje to proszę o pouczenie ;-)



Bransoletka jest wykonana ze sznurków do sutaszu - to bardzo stare sznurki odziedziczone po babci E.; różnią się od tych dzisiejszych - są węższe i dużo sztywniejsze co mocno ogranicza ich zastosowanie. Właściwie to ta praca jest połączeniem dwóch technik: makramy i sutaszu. Pętelka jest uszyta tak jak szyje się sutasz, potem wypleciona jak makrama, a końcówki podszyte pod spód i podklejone sztuczną skórką jak w sutaszu :-) Mam nadzieję, że taki mix nie dyskwalifikuje moich starań we wspólnej nauce...

Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami oraz za to, że odwiedzałyście/liście mnie pomimo mojej nieobecności :*

Życzę Wam też wszystkiego dobrego w nowym roku :-)

10 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka wyszła, bardzo ciekawie prezentują się te sutaszowe sznurki i fajne połączenie dwóch technik. Pięknie :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w naszym wspólnym makramowaniu:) Bardzo sie cieszę, ze zadanie cie zainspirowało i tak szybko się uporałaś:) Połączenie technik zawsze jest super:) A połączenia makramy z sutarzem nie widziałam, ślicznie sie prezentuje:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś szybka:) Bardzo fajnie wygląda taka plecionka z sutaszowych sznurków i kolorystyka też mi odpowiada, świetny pomysł z sutaszowym zapięciem szkoda że się nie znam na tym sutaszowym zszywaniu i podszywaniu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten splot Ci wyszedł. Bransoletka superowe. A sutasz to technika która czeka u mnie w kolejce już drugi rok. Szybciutko się uwinęłaś z zadaniem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bransoletka ,kolorki super dobrane.Też muszę się zabrać za to zadanie,ale jakoś mam ciągle nie po drodze bo zawsze wpadnie w łapki coś innego.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super bransoletka wyszła :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bransoletka. Kolory są bardzo ładne. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne połaczenie kolorków!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, oryginalna i praktyczna. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!