poniedziałek, 28 maja 2012

Wygrałam Candy

Jakiś czas temu miałam szczęście wygrać Candy u Kasi z bloga Haftowanki Katarzyny :) Wygraną miała być niespodzianka, więc czekałam nie wiedząc co mnie czeka. Wygrana przeszła wszelkie moje oczekiwania. Kasia to bardzo zdolna osoba i widać, że wiele pracy włożyła w przygotowanie wygranej. Zobaczcie co dostałam :D








Nie byle co :-) Wszystko bardzo mi się podoba. Kolczyki już wczoraj założyłam, zakładka czeka, aż zacznę czytać coś innego niż e-booki i artykuły w pdf, poduszeczkę schowałam, bo obsesyjnie boję się ją wybrudzić natomiast od kartki wprost nie mogę oderwać wzroku, ciągle stawiam ją sobie tak, żeby móc na nią spojrzeć. Bardzo Ci dziękuję, Kasiu!

A poza tym chciałabym pokazać Wam jeszcze pewną uroczą roślinkę, niestety nie moją, która właśnie zakwitła :) Prawda, że urocza :D



Pozdrawiam wszystkich czytelników, a szczególnie tych, którzy zostawiają komentarze - z każdego cieszę się jak z Gwiazdki :)

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz!