poniedziałek, 7 października 2013

Pierwszy dzień

Cały dzień poza domem - ledwo mam siłę zebrać myśli... dlatego dziś będzie bardzo krótko. Kolczyki Płatki Śniegu to dla Was żadna nowość, ale te są troszkę inne. Wreszcie i nareszcie zrobiłam je w wersji czarnej :) długo, długo szukałam czarnych nici, odpowiednio cienkich, ale cienkie, dobrze skręcone nici są dostępne tylko w odcieniach serwetkowych czyli białe i beżowe :/ Ariadna produkuje podobno np. Adę w kolorze czarnym, ale sklepy jej nie sprowadzają, widocznie nie ma chętnych oprócz mnie :( (może powinnam zamawiać u producenta..? albo zafarbować sobie w domu, choć to sporo zachodu..?). W każdym razie miła Pani w pasmanterii poleciła mi nici do jeansu, a że mało kosztują to się skusiłam. Nie powiem, szału nie ma, ale da się z nimi współpracować, są cienkie, nie za cienkie i jest sporo kolorów do wyboru. Cena niska, ale za małą szpulkę (jak dla mnie to dobrze, bo nie będę jej bardzo często wykorzystywać). W każdym razie warto było spróbować :) Oto i one:

Cieniutka, czarna koronka to jednak piękna rzecz :) Wciąganie końcówek - tragedia, ale czego się nie robi dal wymarzonego efektu ;) Mam nadzieję, że Wam również się podobają :)

Miałam dziś dzień pełen wrażeń, nie tylko przyjemnych. Całe popołudnie i kawałek wieczora spędziłam na mieście w poszukiwaniu butów na wesele, na które zostałam zaproszona :/ najwyższy czas pogodzić się z tym, że na mnie nie ma butów. A już na pewno takich, które byłyby ładne i wygodne :/ Ostatecznie buty kupiłam, zapłaciłam dużo i nie są ładne, ale przynajmniej wygodne i jakimś cudem weszły mi na stopy ;p

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i przede wszystkim komentarze, bardzo lubię je czytać :*

6 komentarzy:

  1. płatki śniegu w kolorze czerni ;) wyjątkowe
    ...a z Twoimi stopami co jest, że tak trudno Ci znaleźć odpowiednie buty?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podziwiam frywolitki , Twoje czarne wyjątkowo oryginalne ,mam już wszystko do frywolitek ale też jakoś brakuje mi czasu żeby spróbować tej trudnej sztuki , w sklepie ogólnie ciężko jest kupić to co się chce, niby spory wybór a tego co się chce nie ma...Pozdrawiam wieczorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W czerni to już nie są płatki śniegu, ale wyglądają pięknie i elegancko, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentują:) Ja lubię niższe obuwie i na takie imprezy też szukam czegoś z niewielkim obcasem. W wysokich obcasach jest co wybierać, niestety nie umiem w nich chodzić i bardzo sobie cenię wygodę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!