czwartek, 9 października 2014

Rurki i serca / Tubes and hearts

Dziękuję za zainteresowanie poprzednim postem :-) na razie mam różna sprawy, które nie pozwalają mi zająć się różami, więc nie wiem kiedy uda mi się dokończyć projekt. Z resztą kilka pomysłów skutecznie mnie od niego odciągneło :D

Tymczasem dawno wykonany kosz na rurki. Kiedy go zrobiłam okazało się, że nie mam już czego do niego włożyć :-) ale nadrobiłam straty, szczególnie, że ostatnio wpadły mi w ręce piękne gazetki z marketów, a i Wyborcza codziennie nowa przybywa, więc robię tylko białe rurki (nadmiar gazet!) Zawaliłam tylko jedną sprawę - zrobiłam wyplatane dno i mi czasem rurki przelatują. Ale dorobię jakąś wkładkę z tektury i będzie ok :-)



Zrobiłam też dwa serduszka według kursu Ani Krućko, ale jeszcze nie ozdobiłam. Pierwsze takie sobie ale drugie o wiele lepsze.



Chyba trochę się pospieszyłam z ogłoszeniem zabawy, ale jakiś czas temu przeżyłam istny atak wejść na bloga z zagranicy (pewnie tzw. boty, sądząc po ilości spamu), co uniemożliwiło mi ogłoszenie łapania 20000 na liczniku :/ 1000 komentarz również jeszcze nie padł. Po prawej stronie nad licznikiem jest informacja o zabawie - informacja o nagrodzie za komentarz będzie tam dopóki ten komentarz nie padnie. Zachęcam do udziału!

Witam również nową obserwatorkę - rozgość się :-) a wszystkich zaglądających i komentujących serdecznie pozdrawiam!

Thank you for your interest beneath last post. I have some things to do, which bother me in ending roses project.

Meanwhile a tube basket, made some time ago. When I finished it, it were no tubes left to keep it in. But I made some new with adverticement papers and daily magazine "Wyborcza". What I did wrong was a bottom of my basket which is plaited and some tubes fall by it. But I'll do a paper round and put at the bottom :-)

I also did two hearts by Ania Krućko course. First one is not perfect but second one is much better :-)

Welcome to new observer and greetings for all visitors!

8 komentarzy:

  1. Serduszka są fantastyczne. Tak sobie pomyślałam, że byłaby to fajna dekoracja weselna. Może się nauczę je robić bo chciałabym kiedyś przygotowywać dekoracje na śluby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł z tym koszem, ja swoje rurki trzymam w pudełku i niezbyt to ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście serduszku drugie jest super, nie zwlekaj z wykończeniem, bo warto je zaprezentować w pełnej krasie. Ale co ja się wymądrzam - przecież ja nie zrobiłam jeszcze ani jednego.
    Fajne te kolorowe rurki Ci wyszły :) Mnie jakoś ze śliskiego papieru zwijanie gorzej wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te serduszka :D
    Jestem już ciekawa jak będą ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne serduszka,, a od skręcania tych rurek to chyba nieźle muszą boleć palce.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello! Super CI idzie z tymi rureczkami, ja pocięłam gazetki i już 3 miesiące czekają na poskręcanie w rurki :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez swoje zbiory rurek trzymam w wielkich koszach :) A serduszka wyszły bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!