środa, 30 stycznia 2013

Starości

Oglądalność bloga gwałtownie spadła a to niechybny znak, że czas na nowego posta ;)
Tym razem komplecik sutaszowy uszyty jeszcze w starym roku z okazji urodzin E. W tym roku jak nigdy nie miałam pomysłu, więc zaryzykowałam zarówno z formą jak i z kolorem. Solenizantka miała dostać prezent na Sylwestra, ale jakoś się nie złożyło i okazja nadarzyła się dopiero ostatnio. Mówi, że jej się podoba, więc wierzę, że tak jest, choć do końca się obawiałam, że usłyszę coś w stylu "ja to mam założyć?". Niby znam swoich przyjaciół, ale nie każdego potrafię "rozgryźć" jeśli chodzi o upodobania estetyczne.





I znowu miałam podobną "wpadkę" jak przy poprzednich podobnych ślimaczkach - uszyłam dwa takie same, zamiast prawy i lewy  :/ No i tym sposobem wykombinowałam, żeby wykorzystać zbędny element do zrobienia naszyjnika (bo E marudziła ostatnio, że jej się naszyjniki poniszczyły :)). Czyli nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.

Dziś się trochę ogarnęłam, zebrałam w sobie i zrobiłam coś, co czekało na mnie od miesiąca. Niby nic ale mam nadzieję, że niedługo będę się mogła pochwalić i nie jest to sprawa robótkowa, choć spokrewniona :) Ale na razie nic nie mówię ;p

To tyle na dziś, ale mam jeszcze to i owo w zanadrzu :)
Mój przyjaciel zdziwił się ostatnio kiedy zobaczył, że tyle osób czyta mojego bloga. Ja uważam, że szału nie ma i liczę na to, że z czasem moja wesoła twórczość dotrze do większej liczby odbiorców.
Trzymajcie się ciepło, papa!

7 komentarzy:

  1. :) śliczny komplet...wytworny i delikatny zarazem...
    niezwykle subtelny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szare dodatki są piękne i pasują do wielu rzeczy, a Twój komplecik jest taki delikatny i moim zdaniem uniwersalny, będzie pasował na różne okazje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudny komplet! na pewno się jej podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się twoje kolczyki, zreszta komplecik elegancki i szykowny.Musze spróbowac z takimi małymi formami własnie.pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, delikatny komplecik :))

    OdpowiedzUsuń
  6. taki delkatny ten komplecik-śliczny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!