niedziela, 15 kwietnia 2012

Bardzo lubię to zdjęcie :)

Spodobała mi się zabawa zaproponowana przez Modrak pod nazwą "Bardzo lubię to zdjęcie". Zabawa polega na tym, że zostawiamy u Modrak komentarz z linkiem do posta, w którym prezentujemy zdjęcie, które jest dla nas wyjątkowe oraz z krótkim opisem dlaczego mamy do niego sentyment. Do tego banerek z linkiem w bocznym pasku. Proste, prawda :)

To teraz moje wyjątkowe zdjęcie:


Zdjęcie zrobione na jednej z imprez u znajomych, tak, żeby było "inaczej" :) Są tu nogi prawie całej naszej paczki. Niby nic takiego - stópki jak stópki, skarpetki jak skarpetki :D ale ja mam szczególny sentyment do tego zdjęcia bo jest dla mnie pamiątką wspaniałych ludzi, których poznałam i którzy stali się ważną częścią mojego życia. Patrząc na to zdjęcie mam nadzieję, że nawet kiedy nasze drogi się rozejdą, nadal będziemy w kontakcie :)

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz!