piątek, 13 kwietnia 2012

Decu 3

I ostatnie spośród moich wiosennych pudełek. Najmniejsze, po ozdobnej mydelniczce. Ozdobione obrazkiem przedstawiającym zawartość, w związku z tym również miałam trochę malowania, żeby mydelniczka nie przebijała się przez farbę. Tym razem całe pudełko malowałam gąbką, wszystkie warstwy i uważam, że ten efekt jest najlepszy.




Pudełko ma idealny format na zdjęcia 9/13. Z bólem, ale udało mi się upchnąć tam moje stare zdjęcia które wcześniej trzymałam w dwóch innych pudełkach i zajmowały więcej miejsca. Teraz jest oszczędniej i ładniej :)
Polubiłam decoupage :D

3 komentarze:

  1. bardzo ładne pudełeczka, są takie delikatne, z wyczuciem zrobione...no i ich przydatnośc jest dodatkowym atutem :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwota, że polubiłaś, bo świetnie Ci wychodzi!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!