czwartek, 28 czerwca 2012

Gorący czas u mnie ostatnio. Nie zrobiłam nic nowego, na szczęście mam w zanadrzu starsze zdjęcie, które trzymałam właśnie na taką okazję. W najbliższym czasie trochę mnie nie będzie, dlatego chciałam zostawić po sobie względnie nowego posta :)
Wzór stąd, już go kiedyś robiłam. Dla porządku nazwałam je Agnieszka :) w sumie bardziej mi się jednak podobają w jednokolorowej odsłonie...


Dziś dla odmiany nie będę narzekać. Złożyłam dokumenty, pogadałam z Panem K., któremu na szczęście się nie spieszy (i za to go lubię :)). Pozostało mi tylko zrobić generalne porządki i popakować resztę rzeczy. Wakacje już niedługo, pierwszy wyjazd zbliża się wielkimi krokami, oby był udany... z resztą jak wrócę to Wam opowiem :)
Witam przy okazji wszystkich nowych obserwatorów i zapraszam do rozgoszczenia się w moich skromnych progach :-)
3majcie się ciepło, zdrowo i wakacyjnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!