środa, 22 sierpnia 2012

Żyję :)

Witajcie po ponad miesięcznej przerwie. Tytuł posta nieco dwuznaczny bo nie tylko nie "umarłam" w życiu blogowym, ale w prywatnym żyję pełnią życia, można powiedzieć :) Jednym słowem wakacje w pełni, chyba najlepsze w moim skromnym życiu. I właśnie dlatego dziś pomęczę Was chwalipięctwem gdzie to ja nie byłam, czego nie robiłam ;D musicie mi wybaczyć, robótki także wkrótce się pojawią.

Zacznę od tego, że pierwszy raz w życiu wyjechałam w tym roku za granicę, co było dla mnie dużym przeżyciem. Spędziłam w pociągach przerażającą ilość godzin, zwiedziłam 4 europejskie stolice i trochę pomniejszych lecz nie mniej interesujących miast i miasteczek. Zrobiłam setki zdjęć z których pokaże kilka moim zdaniem najlepszych, żeby nie zamęczać tych, którzy podejmą się przeczytania tego posta w całości ;p
Oto mój Eurotrip 2012 :)

Praga





Wiedeń



Bratysława



Berlin


A na koniec zachód słońca nad Bałtykiem :)


Trudno wybrać kilka zdjęć spośród tak wielu. Dla mnie każde miejsce i widok były niezapomniane. Na dwóch spośród tych zdjęć nawet jestem ja, we własnej osobie (wiem, że prawie mnie nie widać, ale nie chcę się zanadto pokazywać :)), a ta mała osóbka na moich rękach to córeczka koleżanki.
W ogóle to muszę wyznać, że strasznie długo zabierałam się za napisanie tego posta, może wybieranie zdjęć tak mnie przytłoczyło. Ale chciałam podzielić się z Wami tym wspaniale spędzonym czasem :)

Robótki, których nazbierało się przez ten czas będę systematycznie pokazywać. Początek już niebawem bo bardziej mnie ręce świerzbią, żeby się pochwalić frywolitkami, niż zdjęciami, których większości z Was i tak nie będzie się chciało oglądać :) 3majcie się ciepło!

4 komentarze:

  1. Światowa Kobieto!!!!Czekam z niecierpliwością na nowe prace...a Widoki no cóż tylko podziwiam;-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia, piękna pamiątka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna wycieczka i piękne zdjęcia :) z niecierpliwością czekam na prace :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!