niedziela, 30 grudnia 2012

Poświątecznie i gwiazdkowo

Kolejne święta przeżyte :) dość dawno nic nie pisałam a to dlatego, że dni są krótkie i ciemne więc i czasu na złapanie dobrego światła niewiele. Dziś na szczęście miałam wolny cały dzień i mogłam sfotografować wszystko, co do tej pory czekało na fotki. Ale nie wszystko pokażę od razu bo potem znów nie będę miała o czym pisać ;p
Żeby załapać się jeszcze trochę na sezon świąteczny szybciutko pokażę więc frywolitkowe gwiazdki, które zrobiłam w zeszłym roku. W tym mi się nie chciało ;) oczywiście gwiazdki nie zawisły na choince bo zapomniałam zabrać je do rodziców. Zdjęcia wyjątkowo na czarnym tle bo białe na białym słabo widać. Niestety trochę niewyraźne :/ nie jestem wirtuozem aparatu, czasem zdjęcia wychodzą dobrze, czasem nie i nie umiem nic na to zaradzić :(





Właściwie to nie miało być świąteczne, ale jakoś tak wyszło, że kolczyki, które uszyłam przypominają mi kształtem anioła ze złożonymi skrzydłami :/ mojej koleżance też się tak skojarzyło, więc chyba coś jest na rzeczy. Niech więc idą razem z gwiazdkami i miejmy już te święta z głowy ;p


Następnym razem uszyję takie kolczyki tyle, że bez "głowy" i nie będą się dziwnie kojarzyć :D

No, to wyszedł mi czarno-biały post :D

Jako, że jest to ostatni post w tym roku to życzę wszystkim moim obserwatorom, zaglądaczom i przypadkowym "przechodniom" szczęścia, zdrowia, radości, miłości, pieniędzy i innych rzeczy, których zwykle nie mamy w nadmiarze a także moc pomysłów i twórczej weny w nadchodzącym 2013 roku!

14 komentarzy:

  1. Ach frywolitka! To jest to do czego tęsknię, ale boję się zacząć. Mam książkę i czułenko, choć znalazłam w internecie frywolitę robioną igłą. Niestety wadą frywolitki jest to, że nie można jej próć, więc jak się uczyć ?:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne gwiazdki, ale z Ciebie "gapcio" tak ładnie by wyglądały na choince. Kolczyki dopiero kiedy o tym piszesz kojarzą się z aniołkami, może gybyś nie zasugerowała spojrzałabym na nie inaczej :))
    Szczęścia w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :)
    My kobiety zawsze mamy nie więcej niż osiemnastkę ;)
    Pozdrawiam i życzę udanego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne gwiazdeczki śnieżynki!
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknych ostatnich chwil mijającego roku. =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne śnieżynki!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje za życzenia, Tobie i Twoim bliskim życzę wszelkiej pomyślności oraz spełnienia wszystkich nawet tych najskrytszych marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku. Pozdrawiam serdecznie Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj. Piękne prace, jak zwykle.
    Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śniezynki cudne, a kolczyki bardzo oryginalne.Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczniutkie :) może zgłosisz na wyzwanie w klubie twórczych mam :) wszystkiego najlepszego życzę CI w Nowym Roku!!! dużo kreatywnej twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oszałamiające gwiazdeczki !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam :) urocze frywolitki muszę spróbować choć nie mam o tym pojęcia , wydają mi się niezwykle piękną ozdobą choinki , prześlicznie wykonane i każda inna...Aniołki prezentują się bardzo subtelnie miły dodatek nie tylko na święta...Pozdrawiam najmilej ..

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ty zrobilas takie pieknosci. wow! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!